داستان کوتاه
 
:: همفکری با دکتر علی شریعتی ::
دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:مترسک,داستان کوتاه, :: 13:4 ::  نويسنده : دختر باران       

از مترسکی پرسیدم:آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده ای؟

 پاسخ داد:در ترساندن دیگران برای من لذت به یادماندنی است.

 پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم!

 اندکی اندیشیدم و سپس گفتم:

 راست گفتی! من نیز چنین لذنی را تجربه کرده بودم!

 گفت: تو اشتباه می کنی!

 زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد،

 مگر انکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد!!!...

 



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت20:41---15 مرداد 1393
ای بنده
من آنچنا ن به فکرتوهستم که گویا همین یک بنده رادارم
وتوآنچنا ن ازمن غافلی که گویا هزارا ن خدا داری


maryam
ساعت22:08---14 مرداد 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

خدایا مرا توفیق ده،تا زمانی که کفش کسی را نپوشیده ام،در مورد راه رفتن وی قضاوت نکنم. علی شریعتی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان:

::همفکری با دکتر علی شریعتی::

و آدرس :

tanha-m.glxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.